onsdag 24 juni 2009

DÅ och NU

Efter att ha läst om bilder förr och nu på avatarer i SL i TinasUniversum, gjorde Herr Skriftställare en djupdykning i inventariet för att se vad det fanns för bilder på herr Skriftställare. Den första bilden är taget tre månader efter det första stadigvarande inträdet i S(060608). I bildtiteln framgår att det ska vara Ricky Martinsstil...inte vet jag.
Någon tidigare bild har jag inte lyckats upptäcka, men minns att min första avatar företedde stora likheter med dockan Pinoccio.

Ett halvårsenare togs nästa bild(061220), mina krav hade något förändrats. Om till det bättre får andra avgöra!

Den senaste bilden är tagen i juni i år(090624). I det fall herr Skriftställare genomgått en förbättring kan han inte ta åt sig äran själv.

Nåväl sedan inträdet i SL har säkert mycket förändrats. Inget vi ska sörja utan bara konstatera det sker en viss utveckling med personligt utseende med. Tror dock jag valt en liknande avatar genom åren. Ha det så förnöjsamt å jämför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar