måndag 29 juni 2009

Vandringsägner har också ett Second Life

Läste med intresse Tinas Universum om lagg som stör upplevelsen av ett gott andra liv! Det är inte utan att man inget vet om SL om man inte följer Tinas skriverier: Nu kan jag dock inte säga jag vet allt för att jag läst hennes blogg, men det får helt skyllas på min komihågkapacitet. In genom ena örat och ut genom andra, om var min "småskolelärarinnas" ( ja, det hette faltiskt så på min tid) träffsakra kommentar om min komihågkapcitet redan då!
För er son vill veta mer om lag och vad lag inte är, men varför det ändå tycks påverka din dator så rkommenderar jag som Tina dessa länkar:
"Gwen som ”gäst” hos (LÄNK): - ”Ana Lutetia”

.. och Gwyn hos Gwyn själv (LÄNK): - ”Lag Myths Dispelled” -

Och tidigare tips och tricks (LÄNK): - ”Mässor, stora folksamlingar, mängder med lag - men det finns ”tricks”! Här är fler!” "

(direkt citat från Tinas Universum!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar