tisdag 9 juni 2009

Untold ArkArt Gallery



Under tiden den 13 juni till 20 juni har , högst överraskande, herr Skriftställaren blivit inbjuden att ställa ut några bilder på en Art Street fair. Tillsammans med runt 60 artister i SL får jag visa några bilder, det ska bli intressant att se vilket gensvar det får!
Många av de utställande konstnärerna har säker en gedigen utbildning och många års erfarenhet! Jag har inga förväntningar på att bli någon bästsäljande kalejdoskopbildsskapare, men roligt med uppmärksamhet!
Känn er alla välkomna att besöka detta galleri UntoldArkArtGalleris StreetFair !

Det finns mycket vackert titta på och säkert kommer ni att finna ett och annat alster, ni gärna vill införliva i er egen samling! Nedan en bild på mina bidrag till utställningen! Känn er nu välkomna med start den 13 juni!

3 kommentarer:

  1. Såg din utställning, med en expert , min bf och partner, han e professor i preRafaelitiskt konst ????LOL
    ..
    Uni Amsterdam Holland
    Han gillade den och dina tavlor !och han sa: som uppmuntran :strukturera och minimera! fasen vet vad han menar ?? jag säjer: Go boy go !
    Zigga

    SvaraRadera
  2. Vet inte heller... jag är inte konstnär utan pedagog och beteendevetare. För mig bara barnslig glädje hitta former och färger.. och en annan linje som ser skön ut, men jag ska lägga hans vänliga uppmuntran på minnet!

    SvaraRadera
  3. Se där, du fick beröm :-)

    Ha det bra!

    Tant WaltzingMatilda

    SvaraRadera